BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Heart



Friday, February 25, 2011

sendiriannn menangisi...!

hmm....bl duk sorg2 ni teringt plakk dekat die...nk ngis ye jgk..tp xnk la..t aku penat..baekk aku ngiss ingt mak aku..smlm cite kat mak aku..lega rsenyer...huhu...xpe la...ade jodoh ade la..lgpon mude lgi kn..sedeyh plakk bile mak ckp cmtuee...blaja dl ye teh..byk mse g...mak kn ade...hoho...='(..rindu kat mak...
hmm...buang la jauh2 ingtan aku dengan nye..peritt rse kat aty ni bl ingt blik.......walaupon xpenah kua ngn die,tp berkenalan bersama die memg sgt indah....=)..die watpe skrg yer......die ingt aku x agk nyer??
hmm...aini..aini...smpaii bl la ko nk ingt die....die da ade calon isteri la....ingt 2~~!!='(...
xpe2...aku ade membe2 lgi la...diowgg yg gembirakan aty aku..ade kak aien,madyha,mie,fahmi,alip,hawe,dilah,mekna rmaii lagi la....especially org yg baru aku knal,tp mcm da lme knal..giloo palooo....hahahha....KAK AIEN,FAHMI,MIE N ALIP...xsbr nk hang out ngn diowg nnti...sentiasee wat aku gelakk sorg2 bl lyn komen2 kat fb...hahahha.......bestt sgt2...blom jumpe dpn2 g...walaupon da penahh jumpe kejap...time 2,agk maluu ckit...pass ni wat xtaw maluu je la....hahaha...cepat la dtg kebahagiaan....pergilah penderitaan...=)

0 comments: